keskiviikko 6. elokuuta 2014

#390: Helsinki Horse Show uutisia

Jokin aika sitten tein teille pienen esittelyn blogissani Helsinki International Horse Showsta, joka järjestetään 23.-26. lokakuuta Helsingin jäähallilla entisten vuosien Hartwall-areenan sijaan. Postaukseen pääset tästä linkistä. Nyt tältä rintamalta on tullut ajankohtaisia uutisia!
 
Kerroin tuossa linkittämässäni postauksessa, mitä uusia mahdollisuuksia uudistunut 30v-juhlavuottaan viettävä Horse Show tulee tarjoamaan katsojilleen. Jos et tarkemmin muista postauksen sisältöä, kannattaa tsekata se uudelleen! Hyvää infoa löytää tietysti myös Horse Shown omilta internetsivuilta, Facebookista ja heidän Instagram-tililtään, johon tulee säännöllisesti nippelitietoa ja uutisia kuvien muodossa.
 


 
Olen ollut Horse Showssa katsojana niin monta vuotta kuin pieni pääni osaa taakse päin laskea. Työntekijänä olen viettänyt tapahtumassa vuodesta 2012 lähtien ja tänä vuonna vuorossa on siis kolmas kerta. Olen siis suhteellisen kokenut Horse Shown kävijä, mutta tänä vuonna kaikki tulee olemaan melko lailla uutta. Esimerkiksi edellisten vuosien yhden illanvieton sijaan iltaa pääsee viettämään kahteen otteeseen - sekä perjantaina että lauantaina - jäähallilta käsin. Illanviettoihin on toden teolla panostettu, sillä ohjelmassa esiintyy perjantai-iltana Jukka poika sekä lauantain 30-vuotis juhlanäytöksessä Jari Sillanpää sekä mentalisti Noora Karma!
 
Viime viikon tiistaina pyörähti käyntiin uusi lippujen hintakampanja, joka on voimassa ensi viikon maanantaihin 11.8. asti. Lisätietoa tarjouksista on esillä HIHS:n kotisivujen ajankohtaista-osiossa. Kampanja liittyy artisteihin, sillä se kattaa seuraavat tarjoukset:
 
  • Perjantain avajaisnäytöksen lipun ostajalle perjantain päivänäytöksen lippu kaupan päälle (linkki).
  • Lauantain UB Grand Prix -näytöksen lipun ostajalle 30-vuotis juhlanäytöksen lippu puoleen hintaan (linkki).
 

 
Itse olen katsoja-aikoinani käynyt aina joko torstaina tai perjantaina tapahtumassa, sillä silloin olen saanut kannustaa tuttujani Amateur Tourin yhteydessä. Toki olen nykyään enemmän kiinnostunut isommista luokista, mutta niitäkin on tarjolla perjantain näytöksissä. Jos haluaa katsoa monipuolisesti sekä maailman huippuja esteradoilla 160cm GP-luokan yhteydessä että vaativampaa kouluratsastusta, on lauantai siihen sopiva päivä. Eri näytöksien sisällöt eroavat toisistaan hieman, joten kannattaa tutustua tarkemmin ohjelmaan ja valita sieltä se itselleen sopiva!
 
Horse Show on järjestänyt kävijäkisan yhdessä Suomen Ratsastajainliiton kanssa: keräämällä esimerkiksi talliporukan kasaan, voit osallistua kilpailuun, jossa on tarjolla erilaisia houkuttelevia palkintoja. Osallistuessasi kilpailuun saat liput tapahtumaan 25% halvempaan hintaan. Ehtona kilpailuun osallistumiselle on se, että joukkueen tulee olla SRL:n jäsenseura tai -talli tai osallistujien liiton Green cardin tai ratsastusseuran jäseniä. Lisätietoja kilpailusta löydät täältä.
 
Oletko itse suunnitellut meneväsi Horse Showhun tai
oletko jo kenties ostanut liput tapahtumaan?

9 kommenttia

  1. Mä meen la tai su, saadaan liput meidän seuran kautta :)

    VastaaPoista
  2. Houkuttais mennä mutta asun niin kaukana Helsinkiä että matka sinne kestää n. 6-7tuntii.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama mulla :(

      Poista
    2. Mulla kestää n. 9 tuntii mut meen silti... xD

      Poista
  3. En ole menossa tänä vuonna. Mä kävin viime vuonna ja aivan mahtava tapahtuma vaikka liput ovatkin aika kalliita :) Tämä kysymys ei kuulu tähän postaukseen, oletko menossa Lappeenrannan kisoihin? :)

    VastaaPoista
  4. Miten mä en löydä hintoja mistään :D Saattaisin mennä siskojenki kanssa mutta en tiedä hinnoista :/

    VastaaPoista
  5. Miten mulla ei oo tossa alussa mitään linkkiä? Tossa kun lukee "johon pääset tästä linkistä" niin ei ainakaan mun puhelimella oo mitään linkkiä.. olisin halunnu lukee sen mut kännykällä on tosi hankala alkaa ettimään noita vanhempia postauksia.. :D

    VastaaPoista
  6. tykkäätkö aada, tiian blogihasteista? mikset osallistu sellasiin? :D!

    VastaaPoista
  7. Paljon ne liput maksaa?? :D

    VastaaPoista

Aadan hevoselämää -blogiin voi kommentoida rekisteröityneenä käyttäjänä tai nimettömästi. Kommentteja ei valvota etukäteen, mutta niiden sisällön tulee noudattaa Suomen lakia ja nettikettiä. Kaikki palaute on tervetullutta, kunhan se esitetään asiallisesti.

Vastaan jokaiselle kommentoijalle. Otathan huomioon, että joissain tapauksissa vastausaika voi venähtää pitkäksi. Olen kuitenkin kiitollinen jokaisesta kommentista! :)

Suositut tekstit

Viikon luetuimmat

Instagram @aadalatti

Rekisteröityneet lukijat