torstai 8. joulukuuta 2011

011: Ei oo todellista!

Luet parhaillas ehkä maailman tylsintä postausta. Tähän ei tuu mukaan yhtään ainoaa kuvaa, enkä saa mitään asetuksia kuntoon tekstin osalta, koska kirjotan tän kännykällä. Voitteko kuvitella: vr:n junissa on wifi-yhteys!! Mä oon ihan järkyttynyt, mutta ainakin pääsen kirjottaa teille tänne :)

No joo. Tää päivä on ollut ihan uskomattoman vaihderikas.Ehkä paras päivä moneen kuukauteen. Syyn saatte kuulla aikanaan, varmaan joskus lähitulevaisuudessa, mutta hevosiin liittyy :D Ja lisäks oon vielä matkalla Tahko Areenalle ratsastamaan to-su eli mahtava viikonloppu tulossa! En varmaan pääse koneelle tässä välillä, joten kerron teille sitten ens viikolla mitä kaikkee uskomatonta mulle tapahtui tällä ajalla!

Olin eilen tunnilla Equstomissa ja menin Frostella. Oon joskus vuosi sitten mennyt sillä muutamat kisat, helpon B:n ja helpon A:n, mutta meillä ei tämän vuonohevosruunan kanssa ihan ajatusmaailmat kohtaa. Tuli itseasiassa B:stä kolmas sija ja A:stakin yli 60%. Menin myös Solbackassa Amandalla, eli Nean ponilla, josta jo kerroinkin vähän tiistaina. Se on kyllä uskomattoman hauska tapaus!

En jaksa kirjoittaa tällä puhelimella enää enempää, joten saatte sit kuulla lisää (+kuvia!!) Kun pääsen kotiin. Oon ihan just Kuopiossa ja siitä toisella junalla Siilinjärvelle. Adios! :)

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Aadan hevoselämää -blogiin voi kommentoida rekisteröityneenä käyttäjänä tai nimettömästi. Kommentteja ei valvota etukäteen, mutta niiden sisällön tulee noudattaa Suomen lakia ja nettikettiä. Kaikki palaute on tervetullutta, kunhan se esitetään asiallisesti.

Vastaan jokaiselle kommentoijalle. Otathan huomioon, että joissain tapauksissa vastausaika voi venähtää pitkäksi. Olen kuitenkin kiitollinen jokaisesta kommentista! :)

Suositut tekstit

Viikon luetuimmat

Instagram @aadalatti

Rekisteröityneet lukijat